JBL EON 315

פרוייקטים


JBL EON 315
JBL EON 315

רמקול מוגבר מבית JBL החברה המיתמחה בתחום האודיו המקצועי

JBL EON315 הוא רמקול PA מוגבר "15 שבנוי להעביר סאונד נקי וצלול, במשקל קל במיוחד.
ל- EON 315 מגבר class D איכותי המעביר 280 וואט לאלמנט התדרים הנמוכים בגודל "15 ולטוויטר "1. כולל EQ מובנה, אפשרות שרשור לרמקולים נוספים, ואפשרות לתלייה. אידיאלי למטרות הגברה רבות בהן פשטות הפעלה, ניידות ואיכות סאונד הם הצרכים העיקריים, כגון:
הגברת מופעים, דיבור, שירה, השמעת מוסיקה באירועי בידור, הקרנת וידאו, ואירועים מוסדיים. בקרה והגברה של כלי נגינה אלקטרוניים ובכל מקום בו אתם רוצים להשמיע.
 
רמקול נייד, מגוון ועמיד
 
השם EON מזוהה עם ניידות. אדם אחד יכול בקלות לשאת להעמיס ולהתקין מערכת EON כמעט בכל מקום. ידיות אחיזה ארגונומיות נוחות וחלוקת משקל הגיונית הופכים את ה- EON למערכות ההגברה הקלות והנוחות ביותר לנייד ולהתקין. הודות לפשטות והגמישות בתפעולו, ה- EON פופולרי ביותר בתור מערכת רב-תכליתית בקרב מוסיקאים עצמאיים, להקות במסעי הופעות ו- DJ ניידים. יכול לתפקד כרמקול ראשי או כמוניטור, מותקן על סטנד, מוערם או אפילו תלוי, EON משתלב בטבעיות בכל הופעה או שימוש.
ל- EON315 משקל קל במיוחד של 15.9 קילוגרם בלבד!
 
אמינות
 
ב- JBL ניצלו ניסיון של יותר מ- 60 שנה בבניית רמקולים ברמה עולמית כדי לפתח טכנולוגיות חדשות קלות משקל ועמידות. בנוסף לביצועי האלמנטים האגדיים של JBL, הם בנו מעגל לימיטר מיוחד להגנה על הרכיבים האלקטרוניים אשר נבדק בקפידה לאורך 100 שעות רצופות של השמעה חזקה. מכוסה בגריל ממתכת מלאה עם ציפוי מגן, המתאים למארז חזק ובנוי היטב, ה- EON מוכנים להיטלטל בדרכים ולהעביר את הביצועים להם אתם מצפים – בכל פעם.
 

אחריות על המוצר: יבואן רשמי
מועד אספקה: 14 יום
דגם המוצר:

מחיר: 3,990 ₪
חיסכון שלך: 800 ₪
מחיר שלנו: 3,190 ₪